perjantai 30. toukokuuta 2014

Nanso osa 2

Olen sellainen mukavien vaatteiden käyttäjä. En tykkää vyötäröltä kiristävistä housuista tai liian pienistä kaula-aukoista. Harmi, että monet mukavat vaatteet saavat minut näyttämään muodottomalta möhkäleeltä. 

Kun löysin Nanson verkkokaupasta tämän haalarin, mietin kaksi kertaa ensin, että ostanko. Tuleeko sitä käytettyä? Onko se minun tyylinen? Ja sitten nuo alaspäin kapenevat kangashousut eivät oikein tunnu istuvan liikunnan puutteesta kärsivien
 reisien kanssa. Päädyin sitten tilaamaan haalarin kahdessa koossa, mittataulukon mukaan M-koko olisi riittänyt, mutta otin myös L-koon juurikin sen mukavuuden takia. 



Päädyin sitten kokeilemaan ensimmäiseksi tuota L-kokoa. Kuminauha osuu juurikin vyötärölle, mikä ahdistaa. Mutta isohko koko antaa myöten vetää vyötäröä alemmaksi. Joo, lökäpöksy for life. Rinnan alueelta tuo isompi koko jää sen verran löysäksi, että jos tarkoituksena ei ole sideboobin vilauttaminen, niin alla on pidettävä toppia. 


Ylemmissä kuvissa jalassa on DC:n lenkkarit. Olen DC-addikti ja varmasti hyvin lähellä ikää, jolloin skeittikenkien käyttö muuttuu naurettavaksi. Mutta en välitä. Olen käyttänyt skeittikenkiä 20 vuotta ja vahvasti näyttää, että käytän niitä vielä eläkeiässäkin. Minun tyylini, minun elämäni. Pitää olla itselleen uskollinen, että voi olla onnellinen. Alemmissa kuvissa kokeilin juhlakenkien vaikutusta. Olen myöntänyt itselleni, etten ole mikään piikkikorkoihminen, vaikka ne saisivat minut näyttämään paljon paremmalta kuin skeittikengät. Mutta nuo Minna Parikat ovat tukevat ja hyvät jalkaa ja ne tulevat olemaan juhlakenkäni jatkossa. 






Olen kyllä tyytyväinen tuohon haalariin. Kun totuin siihen päälläni, se alkoi vaikuttamaan mukavalta. Kangas on pehmeää ja vahvan tuntuista. Pesun vaikutuksista en vielä osaa sanoa. Mutta Nanson tapaan tämä vaikuttaa kestävältä. Saumat ovat huolitellut. Ja itselleni tärkeä asia on myös tuotteen kotimaisuus. Go Nanso! 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti